FACEBOOK KAMPANJE

Kada je dobro koristiti Facebook oglašavanje?

  • Kada imate preciznu ciljnu grupu
  • Ako je dominantna ciljna grupa mlađa populacija, s obzirom da su pretežni korisnici Facebook-a mladi ljudi (od 20 – 45 godina)
  • Kada je potrebna dvosmerna komunikacija sa ciljnom grupom, pri čemu oni mogu da postavljaju pitanja, dodatno se informišu i obrnuto…
  • Kada je važna trajnost komunikacije sa ciljnom grupom

Facebook omogućava da poruke dopru do unapred definisane ciljne grupe, a parametri su brojni:

  • Teritorija: države, gradovi, npr. cela Vojvodina, ili samo selektovani gradovi, npr. Sombor, Novi Sad, Bečej, Ruma… a može istovremeno da se pojavljuje u više država, npr. Srbija, BiH, Hrvatska, Austrija…
  • Pol: M/Ž
  • Uzrast – npr. od 20 – 30, 30 – 40, 40 – 50
  • Bračni status: u braku, slobodni…

Efekti Facebook oglašavanja

  • Prvi konkretniji učinci kampanje mogu se osetiti nakon 500 sakupljenih fanova, jer je to minimalna kritična masa neophodna za efikasnost
  • Efikasnost Facebook stranice se uvećava vremenom, s obzirom da broj fanova iz dana u dan raste i oni ostaju trajni korisnici stranice. Svaki objavljeni post fanovima izlazi na njihovom zidu, a oni dalje mogu da ga šire i dele sa svojim prijateljima
  • Nije svaki fan stranice istovremeno i kupac. Neki dođu čisto iz radoznalosti, zato što im deluje zanimljivo, a nemaju nikakvih namera, neki prepoznaju interes prijatelja ili članova porodice, pa se zbog njih uključe. Ali je dobro što se sve objave stranice šire na prijatelje fanova
  • Facebook stalno inovira marketinške alate, tako da je trenutno najefikasnije oglašavanja statusa (posts). To znači da se svaki objavljeni post na stranici promoviše, a njeni posetioci mogu direktno da lajkuju, dele, komentarišu, što ranije nije bio slučaj sa klasičnim Facebook oglasima. Pri tome stranica dobija na dinamici, a potencijalni fanovi bivaju dodatno privučeni reakcijama drugih ljudi.

Naše usluge:

•    Smišljanje i kreiranje kampanja na Facebook u saglasnosti sa Vama

•    Kreiranje, postavljanje statusa i upravljanje kampanjom

•    Non-stop nadzor FB stranice

•    Prevencija negativnih komentara i upravljanje komentarima

•    Marketing konsultacije

Ugovor se sklapa na minimum 6 meseci